wtorek, 26 marca 2013

Sunny Saturday at Gloomy Sunday

W końcu zebrałam się i odwiedziłam z zamiarem krótkiej fotorelacji pierwszy salon optyczny jako Bo okulary. Na pierwszy ogień poszło Gloomy Sunday, które, pewnie niektórym czytelnikom już dobrze znane, specjalizuje się między innymi w przywracaniu życia oprawkom zapomnianym i porzuconym na pastwę kurzu.

Gloomy Sunday stacjonuje w Łodzi chyba w jednej z najpiękniej odrestaurowanych podwórek przy ulicy Piotrkowskiej - wiem co mówię, bo jestem rodowitą Łodzianką i aż wstyd, że odwiedziłam ten malutki, choć bardzo bogato wyposażony, punkt tak późno. W każdym razie salon ten powstał z inicjatywy dwóch braci - Michała i Piotra Marcjanik (nie jestem pewna czy nazwisko się odmienia, jeśli tak to Chłopaki - dajcie proszę znać :-) i skupia się na przywracaniu do obiegu modeli vintage, które na przykład dawno dawno temu się nie sprzedały, a dziś są bardzo modne i jest na nie popyt. Za cel właściciele postawili sobie także umożliwienie zakupu spragnionej oryginalnych i nietuzinkowych wzorów klienteli marek, które nie są tak powszechnie dostępne. To właśnie tu po raz pierwszy miałam okazję pobawić się składanymi Persolami i poprzymierzać oprawki, które do tej pory udawało mi się tylko zobaczyć w sieci. 
A propos przymierzania, dziś będzie wyjątkowo, bo postanowiłam Wam co nieco pokazać. Mianowicie kilka wzorów wypróbowałam na sobie, a poniżej znajdziecie efekty tego eksperymentu. Z góry ostrzegam - nie było ze mną makijażystki, stylisty i profesjonalnego fotografa, więc nie spodziewajcie się sesji a la Vogue.

Warto jeszcze wspomnieć, że Michał i Piotr optykę mają we krwi i sami świetnie sprawdzają się w walce z oprawkami - wymianą soczewek czy odrestaurowywaniem starszych modeli, dlatego obsługa w Gloomy Sunday jest w pełni profesjonalna i bardzo dobrze doradzi w wyborze ramek :-)


Poniżej próba numer 1. Jak widzicie to, co się tak bardzo podoba na zdjęciu nie koniecznie pasuje na koniec dnia do twarzy, więc jak to zwykle z okularami bywa - trzeba zawsze mierzyć :-) Obie ramki w cenie 550PLN.
I próba numer 2, tym razem przeciwsłoneczna - po lewej oprawki z nowej kolekcji Vogue (590PLN), po prawej vintage, ale zabijcie mnie nie zapisałam ceny :-(

W Gloomy Sunday znajdziecie też popularne marki, m.in: Ray Ban, Oakley, Versace, Giorgio Armani czy wspomniany już wcześniej wspaniały Persol. Ceny wahają się od 300 do 1400 PLN. Na miejscu można zamówić szkła korekcyjne, również przeciwsłoneczne.

Właścicielom Gloomy Sunday bardzo dziękuję za zaproszenie i trzymam kciuki za rozwój salonu. A wszystkich naprawdę szczerze zachęcam do odwiedzenia tego miejsca, bo tak młodych ludzi, zajmujących się tak poważną sprawą jak optyka i w dodatku z tak wielką pasją - to ze świecą szukać.

Gloomy Sunday
ul. Piotrkowska 89
90-423 Łódź


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz